جهنم سیاه

دانلود آهنگ عاشقانه از گوگوش 

دانلود آهنگ برای من از گوگوش 

دانلود آهنگ داداشی از گوگوش 

دانلود آهنگ دو پنجره از گوگوش 

دانلود آهنگ عشق از گوگوش 

دانلود آهنگ غریبه آشنا از گوگوش 

دانلود آهنگ همزاد از گوگوش 

دانلود آهنگ هستم و نیستم از گوگوش 

دانلود آهنگ حجرت از گوگوش 

دانلود آهنگ جاده از گوگوش 

دانلود آهنگ کج کلاه خان از گوگوش 

دانلود آهنگ کویر از گوگوش 

دانلود آهنگ کوه از گوگوش 

دانلود آهنگ لالایی از گوگوش 

دانلود آهنگ مخلوق از گوگوش 

دانلود آهنگ من آمده ام از گوگوش 

دانلود آهنگ مو گنجشکای خونه از گوگوش 

دانلود آهنگ منو تو از گوگوش 

دانلود آهنگ مرداب از گوگوش 

دانلود آهنگ نفس از گوگوش 

دانلود آهنگ نگو بدرود از گوگوش 

دانلود آهنگ نمیاد از گوگوش 

دانلود آهنگ پیشکش از گوگوش 

دانلود آهنگ پول از گوگوش 

دانلود آهنگ شانه از گوگوش 

دانلود آهنگ سوگند از گوگوش 

دانلود آهنگ طلاق گوگوش 

دانلود آهنگ های محبوب گوگوش با کیفیت بالا

 

بیوگرافی گوگوش

فائقه آتشین با نام هنری گوگوش (زادهٔ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۹ خورشیدی – تهران) خواننده و هنرپیشهٔ مشهور ایرانی است. او از محبوب‌ترین خوانندگان تاریخ موسیقی ایران به‌شمار می‌رود و در کشورهای آسیای میانه و خاورمیانه دوستداران بسیاری دارد.

در سالهای دههٔ هفتاد میلادی و پیش از انقلاب ایران او را «شاه‌ماهی موسیقی ایران» می‌نامیدند. این لقب بعد از بازگشت او به آمریکا دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و در تبلیغات رادیو تلویزیونی تور بازگشت از این نام بسیار استفاده شد.

فائقه آتشین در تهران زاده شد. خانوادهٔ وی اصالتاً از آذربایجانی‌هایی بودند که از آذربایجان شوروی به ایران مهاجرت کرده‌بودند. پدر گوگوش از اهالی شهر سراب بود، پدر و مادر گوگوش هنگامی که وی ۲ سال داشت از یکدیگر جدا شدند.

گوگوش

متن آهنگ سوگند از گوگوش

یه حسی که نمیشناختم
یه عشق پاک، ولی ممنوع
دوتا دریادل عاشق
با یه قایق، دوتا پارو

به دور از چشمه ی دنیا
تا قلبامون سفر کردیم
تا مرزی که دیگه هرگز
نمیتونیم برگردیم

نمی گفت و نپرسیدم
که این قایق کجا میره
آخه هر دو میدونستیم
که این احساس نمیمیره

میدونستیم به قلبامون
جوابامون و پس دادیم
ما خیلی وفته دور از هم
به همدیگه نفس دادیم

رو آب ِ آبی دریا
به فکر ساختن خونه اس
همه اش غرقه توی رویا
مثل من گاهی دیوونه اس

به چشمای خودش سوگند
هوس نیست و نفس بوده
رهایی ِ یه احساسی
که سال هاس تو قفس بوده

نمی گفت و نپرسیدم
که این قایق کجا میره
آخه هر دو میدونستیم
که این احساس نمیمیره

میدونستیم به قلبامون
جوابامون و پس دادیم
ما خیلی وفته دور از هم
به همدیگه نفس دادیم

متن آهنگ عشق از گوگوش

عشق، زخم عمیقی که هرگز خوب نمیشه
عشق، یعنی تموم زندگیت تو آتیشه
عشق، اشکی که داره بی اراده می ریزه
عشق، باغی که دیگه تا گلو تو پاییزه
ما، که عمرمونو پای عاشقی دادیم
ما، زخمی رویاهای رفته به بادیم
ما، با همین آرزوهای ساده شادیم
زندگی کن حتی بی نشونه
فردا که شد از ما چی می مونه، زندگی کن
دنیا گاهی غرق دوراهیه
کی می دونه رسم دنیا چیه، زندگی کن
پشت هر عشق بغض یه سفره
بس که عمر آدم زود میگذره، زندگی کن
عشق، زخم عمیقی که هرگز خوب نمیشه
عشق، یعنی تموم زندگیت تو آتیشه
عشق، اشکی که داره بی اراده می ریزه
عشق، باغی که دیگه تا گلو تو پاییزه
ما، که همه جوونی مون فدای عشقه
ما، که حتی صدامون خون بهای عشقه
ما، ضجه زدنامون برای عشقه

متن آهنگ کج کلاه خان از گوگوش

ابرو به من کج نکن

کج کلاه خان یارمه

خوشکلمو خوشکلم

دلها گرفتارمه

یکه زن و یکه سوارم

هیچ کجا رغیب ندارم

عاشق اسب سفیدم

دختری چابک سوارم

گیسو نگو کمند والله

چینو چینو بلند والله

گیسو نگو کمند والله

چینو چینو بلند والله

چشمامو تو اون چشات

وقتی خمار می کنم

دل اگه سنگم باشه

اونو شکار می کنم

یکه زن و یکه سوارم

هیچ کجا رغیب ندارم

عاشق اسب سفیدم

دختری چابک سوارم

گیسو نگو کمند والله

چینو چینو بلند والله

گیسو نگو کمند والله

چینو چینو بلند والله

تا که پریشون بشی

زلف پریشون دارم

از نوک پا تا به سر

عشوه فراوون دارم

یکه زن و یکه سوارم

هیچ کجا رغیب ندارم

عاشق اسب سفیدم

دختری چابک سوارم

گیسو نگو کمند والله

چینو چینو بلند والله

گیسو نگو کمند والله

چینو چینو بلند والله

متن آهنگ من آمده ام از گوگوش

من آمده ام وای وای ، من آمده ام
عشق فریاد کند
من آمده ام که ناز بنیاد کند
من آمده ام

ای دلبر من الهی صد ساله شوی
در پهلوی ما نشسته همسایه شوی
همسایه شوی که دست به ما سایه کنی
شاید که نصیب من بیچاره شوی

من آمده ام وای وای، من آمده ام
عشق فریاد کند
من آمده ام که ناز بنیاد کند
من آمده ام

عشق آمد و خیمه زد به صحرای دلم
زنجیر وفا فکنده در پای دلم
عشق اگر به فریاد دل ما نرسد
ای وای دلم وای دلم وای دلم

من آمده ام وای وای من آمده ام
عشق فریاد کند
من آمده ام که ناز بنیاد کند
من آمده ام

بیا که برویم از این ولایت من و تو
تو دست منو بگیر و من دامن تو
جایی برسیم که هر دو بیمار شویم
تو از غم بی کسی و من از غم تو

من آمده ام وای وای من آمده ام
عشق فریاد کند
من آمده ام که ناز بنیاد کند
من آمده ام

 

روش دانلود :
برای دانلود آهنگ ، بر روی لینک دانلود و کلیک کرده و گزینه save As … را کلیک کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: